2015. április 19.

3D látványtervezés

A 3D látványtervezés a lakberendező egyik legfontosabb eszköze ahhoz, hogy elképzeléseit formába öntse. Jól tudtam ezt én is, így a lakberendező képzés mellett tavaly novemberben "bevállaltam" egy újabb sulit, egy 3D látványtervező képzés formájában. Erről olvashattatok már az év eleji bejegyzésben is, amikor az idei céljaimat vázoltam fel. Nos, a látványtervező alapképzés után a mesterkurzust is elvégeztem, március végén sikeresen le is vizsgáztam, nemrég pedig megérkezett az oklevél is róla. Íme! :)




Az interaktív képzés során a vizsgafeladatomon haladtunk végig, így az első látványterveim már készen is vannak. A terveket a lakberendező vizsgáim után természetesen megosztom majd veletek is! :) Már alig várom, hogy közzétehessem! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...