2015. április 4.

Körömlakkal márványozott húsvéti tojás

A körömlakkal márványozás technikája egy ideje igen népszerű a külföldi bloggerek körében, jónéhány példát láttam rá mostanában, így engem sem hagyott nyugodni, ki kellett próbálnom. :) A "márványozáshoz" műanyag tojásokat használtam, amelyeket először sprayfestékkel fehérre fújtam.




Majd jöhettek a körömlakkok, melyeket direkt ehhez a technikához szereztem be, így a Rossmannban az olcsóbbak közül válogattam, arra azonban figyeltem, hogy árnyalatban passzoljanak egymáshoz. Egy nude színű, egy barnás és egy fekete lakkra esett a választásom, miután matt szürke lakkokból nem volt túl nagy választék, pedig eredetileg az volt a tervem... :)



A technika lényege, hogy egy tálkába vizet öntünk, majd néhány csepp körömlakkot csepegtetünk bele. Érdemes hurkapálcával kicsit megkeverni a márványos hatás érdekében, majd a tojást óvatosan megforgatjuk benne. (Én hurkapálcára szúrtam fel a tojást, hogy könnyebb legyen a forgatás.) Az ötödik próbálkozásom lett a legszebb, így ezt mutatom meg nektek:




Képek: saját

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Visszafogott színek, csodás hatás! Köszönöm, hogy láthattam! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva! Köszönöm, örülök, hogy tetszik! Üdv, Timi

      Törlés
  2. Csodás lett! :) Mintha tényleg márványkőből lenne kifaragva a tojásforma :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves FranCiiska! Örülök, hogy tetszik, köszi! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...