2015. április 3.

Nyuszi ül a fűben

Vannak olyan ötletek, amiket az ember hónapokig tervezget, és mégsem valósulnak meg, és vannak a spontán ötletek. Nos, ez most az utóbbi kategóriába tartozik. :) A fűben ülő nyuszi most az előszobánkat dekorálja, de az ötlet csak 1-2 napja fogalmazódott meg bennem. A kis házikóra néhány héttel ezelőtt csaptam le a H&M Home-ban, már akkor kigondoltam, hogy épp jó lesz az előszobánkba, a cipősszekrényre helyezve. És azt is tudtam, hogy nem áll majd "üresen", aktuálisan dekorálni is fogom - bár akkor még nem a húsvéti dekorra gondoltam. A nyuszit a Müllerben vettem, eredetileg selyemfényű arany volt a színe, de valahogy nem tudtam megbarátkozni vele, így tegnap lefújtam fehérre - egy rétegben nem lett teljesen tökéletes, de az idei ünnepet már kibírja. :) Szóval, a nyuszi fehérben már passzolt a házikóba, viszont valami még hiányzott.. Aztán eszembe jutott a maradék műfű, ami még a tavalyi tavaszi koszorú projektemből maradt, és egy kisebb darab szinte pont passzolt a házikóba. Méretre szabtam, majd "összeállt a mű", és a végeredmény tetszett, így megmutatom nektek is. :) 






Fotók: saját

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...