2015. május 31.

Létrapolc-körkép

Az alábbi kép - mely egyébként engem is ráébresztett arra, hogy igencsak "szükségszerű" lenne egy létrapolc a nappaliba -, nagy sikert aratott tegnap a Facebook-oldalon, így az alábbi bejegyzésben megmutatom, hol és milyen létrapolcokat találtok a hazai kínálatban.



A fotón láthatóhoz a leginkább az IdDesign 'Wall' nevű, keskeny létrapolcra hasonlít.

Ha több cuccot szeretnétek pakolni rá, kapható széles verzióban is.
Személyes kedvencem a "Streda" nevű létrapolc, több színben is kapható, és szintén van belőle szélesebb változat is.
"Streda" széles verzióban, szintén az IdDesign-tól:
Természetesen az Ikea sem maradhat ki a lelőhelyek közül. Itt a "Hjalmaren" nevű terméket ajánlom, mely árban az elérhetőbb kategóriába tatozik, ugyanakkor én a fekete kiegészítő elemeivel kevéssé tudnék megbarátkozni.  
Egy kis inspiráció, hogy milyen enteriőrben mutat jól:



Még mindig az elérhető kategóriában, a Jysk is kínál alternatívát. A Ry nevű létrapolc a legolcsóbb darab, amit találtam.

Jól mutat egy kamasz szobájában is:


Szintén létezik belőle széles verzió is, bár szerintem ez már kevésbé dekoratív.

És végül, a Praktikerben is találtam létrapolcot, ők a szélesebb verzióban jók:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...