2015. június 29.

Lakberendező lettem!

Örömmel jelentem, hogy az utóbbi hetekben régi álmom vált valóra, végre hivatalosan is lakberendező lettem! :) Az utolsó vizsgáimat június 18-19-én tettem le, és múlt pénteken a hivatalos bankett keretein belül vehettem át a lakberendező bizonyítványomat, melyet a Junior Art Center-ben szereztem. Az ide vezető út hosszú volt, és kacskaringós, hiszen a tanulmányaimat levelező oktatással (ELO) kezdtem, és csak a másodévre csatlakoztam be a Juniorba. Itt az első éves pótolnivalók, és a (munka melletti) nappali képzés szoros határidői miatt egy fél év után rá kellett jönnöm, hogy nekem egy kicsit messzebb van még a vége. De úgy gondolom, a hátrányból sikerült előnyt kovácsolnom azzal, hogy közben megtanultam a 3D látványtervezést, így a vizsgafeladatomban már igazán megmutathattam a személyiségem és a kreativitásom. A végeredményre így büszke vagyok, főként annak tükrében, hogy a kezdeti rajzaim még igencsak kezdetlegesek voltak. :) Nos, a továbbiakban beszéljenek helyettem a képek, illetve hamarosan a vizsgafeladatom terveit is megmutatom!







7 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...