2015. július 7.

Egy modern lakás lilában: videós ízelítő

Mint azt bizonyára az előző bejegyzésből már tudjátok, nemrégiben hivatalosan is lakberendező lettem, így most, a vizsga után végre eljött az idő, hogy a blogon is publikáljam, megmutassam a vizsgafeladatom látványterveit. :)  A terveket a látványtervező program tanulásával egy időben, tavaly novemberben kezdtem el készíteni, és nagyjából január-február környékén készen is voltak. Később nagyon sok dokumentációs, inkább műszaki jellegű alaprajz készült hozzá, amivel azonban nem fárasztanálak titeket. A videó viszont újdonság a vizsgafeladatom anyagához képest! Mivel 2015 a videós tartalmak éve a blogok életében, szerettem volna előrukkolni én is videós tartalommal, így keresve sem találhattam volna jobb alapanyagot ezeknél a látványterveknél. A vizsgafeladatomat bemutató, hatrészesre tervezett sorozat első bejegyzéseként tehát egy videós ízelítőt mutatok, a későbbiekben pedig részletesen bemutatom a vizsgafeladat általam elképzelt, azt hiszem, igazán "otthonésdekoros" megoldását, megmutatom az alaprajzokat, és végighaladunk az egyes helyiségeken részletesebben is. A videóhoz képest bónusz is lesz, így mindenképpen érdemes lesz a későbbi bejegyzéseket is figyelemmel követni! :)





2 megjegyzés:

  1. Szeretettel gratulálok !
    Nagyon klassz a terv, tetszett a videó! További sok sikert, jó munkát!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Éva! Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett! :) Üdv, Timi

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...