2015. október 28.

Tökdekor saját módra

Október végén általában mindig megfogadom, hogy "na akkor majd jövőre" tényleg összehozok egy kis tökdekort én is. Az elmúlt években eléggé beleszólt ebbe a sulis elfoglaltság, de idén végre sikerült! :) Bár nem vagyok egy Halloween-rajongó, az ízlésesen díszített, és a lakás stílusához illesztett tökdekorok mindig is tetszettek, és főként ilyen ötleteket osztottam meg veletek is. Szóval, most végre én is elkészítettem a saját kis őszi dekoromat. A dísztököket a Tesco-ban vettem, nem voltak éppen a legszebbek, de a képen szereplő egészen formás volt, a néhány szépségpöttytől eltekintve. A tököket matt fehér akrilfestékkel jónéhány (legalább 4-5) rétegben átfestettem, majd a tetejére csillámos festéket (ilyet) vittem fel: a szár köré többet, majd lefelé egyre kevesebbet. Ecsettel ez szépen megvalósítható, hiszen lefelé fentről lefelé húzva egyre kevesebb csillám marad az ecseten. Az ötletet nektek is bátran ajánlom, hiszen kézügyesség nélkül is megvalósítható, csak a száradási időket nehéz egy kicsit megvárni.. De utána ilyen szépségekben gyönyörködhetünk! :)




És ilyen felülről:



Fotók: saját

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...