2016. február 11.

5 éves az Otthon és dekor!

Kicsit hihetetlen érzés, de 5 éves lett az Otthon és dekor blog! :) Ahogy tűnődöm a szülinapon, - ami gyorsabban eljött, mint gondoltam -, arra jutottam, hogy a blogszülinapok kapcsán is csak úgy van az ember, mint a saját életkoránál. Először várja a szülinapokat, majd rohannak az évek, és csak úgy "ott vannak", újra és újra eljönnek. Nos, ezen lehet, hogy amiatt is tűnődtem el, mert az idén betöltöm a harmadik X-et, - igaz, csak júliusban -, de úgy érzem, az utóbbi évek (azok a szép húszas évek..) olyan gyorsan elrepültek.. Közben a blog az életem része lett, természetessé vált, hogy van, hogy időnként leülök "mellé", és a saját gondolataim szerint formálom. A blog és a készülő weboldal kapcsán az idei évre sok célom van, melyekről az évindító bejegyzésben már írtam, így nem írnám le újra. Bízom benne, hogy minden teljesül, amit elképzeltem, (virtuálisan elfújom a tortán a gyertyákat), és addig is, köszönöm Nektek a figyelmet! :)



2 megjegyzés:

  1. Boldog blogszületésnapot kívánok!!!
    A harmadik X-hez van még idő... Én is így voltam vele mikor a negyik X-et töltöttem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Erika! Köszönöm szépen! :) Üdv, Timi

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...