2016. április 27.

Létrapolc jó áron

Korábban volt már létrapolcokat bemutató bejegyzésem, amelyben sorra vettem a piacon megtalálható darabokat, egyrészt, mert érdeklődtetek is róla, másrészt pedig mert egy ideje elhatároztam, hogy bizony nekem is kell egy! :) Nos, az alábbi létrapolcra kicsit később bukkantam rá, majd jó ára révén még ősszel meg is vettem, azóta a nappalinkat díszíti. Minőségét tekintve nem a legmagasabb kategória, de azt hiszem, ár-érték arányban igazán jó választás, és nekem a formája is ennek tetszett a leginkább. Íme egy telefonnal készült fotó a saját létrapolcomról - igyekszem majd "rendes" fotót is hozni a későbbiekben! :) Nálunk kb. fél éve van meg, remekül lehet dekorálni, mindenféle csecsebecséket, növényeket tenni rá, szóval ha létrapolcra vágytok, bátran ajánlom!



A beszerzési forrás nálam a Möbelix volt, de a nemrég megnyílt Mömax-ban is kapható! Íme egy fotó a teljes valójáról is:



Fotó: saját, moemax.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...