2016. október 11.

Festésre fel!

Emlékeztek még, amikor tavaly a frissen elkészült hálószobánkról mutattam néhány képet? Akkor meséltem róla, hogy a szoba berendezése során fontos lépés volt a fal színének "lecserélése" is. Az eredeti (egyébként frissen festett) vajsárgával ugyanis sehogy sem tudtam megbarátkozni, és úgy voltam vele, hogy ha egyszer berakjuk a bútorokat, akkor bizony sokkal nehezebb lesz változtatni...

Ezért rávettem magam a festésre, és nagyjából egy hétvége alatt meg is voltam vele. Akkor Dulux festék mellett döntöttem, amit azóta sem bántam meg, hiszen könnyű volt vele dolgozni, és a színnel is elégedett vagyok. És, ami a legfontosabb: azóta is hálát adok magamnak, hogy kitartottam az elképzeléseim mellett, hiszen egyáltalán nem mindegy, hogy milyen falakat nézünk nap mint nap, még akkor is, ha "csak" egy (évekig tartó) átmeneti megoldásról, azaz egy albérletről van szó.

Szóval, a fentiek alapján biztatlak titeket, hogy bármilyen élethelyzetben vagytok is, ha nem vagytok elégedettek a falak színével, bátran álljatok neki festeni/festetni! Ráadásul, most egy olyan terméket ajánlok a figyelmetekbe, amellyel nemcsak a festés lesz öröm, hanem a későbbi háztartási balesetek során is újból és újból bebizonyítja majd, hogy érdemes volt ezt választani.

A Dulux ugyanis kifejlesztett egy olyan új, foltálló beltéri festéket, amely víztaszító tulajdonsággal bír, így a kifröccsenő üdítő, vagy a maszatos kezek sem jelentenek problémát. Ha megtörtént a "baj", egy nedves, mosogatószeres szivaccsal könnyen letörölheted a foltokat. Ezt a festéket otthonod bármely helyiségében alkalmazhatod, most a gyerekszobai felhasználásra mutatok néhány inspiráló példát, sőt, átkattintva a lépésről-lépésről lépésre útmutatót is megnézheted, a színkódokkal együtt.



Minden kisfiú életében eljön a pillanat, amikor szuperhősnek érzi magát. Ha így van, teljesítsd be a kívánságát és varázsolj neki szuperhősös szobát! Fesd kékre a falakat, feketével alakíts ki várossziluettet, sárga színnel pedig pecsételjetek kis világító ablakokat. Aztán jöhet a szuperhős jele is! :) Elkészítenéd? A lépésről-lépésre útmutatót itt találod



Kislányok álma lesz ez különleges, felhőkkel dekorált szoba! :) A felhők elkészítésének titka abban rejlik, hogy legalább háromféle árnyalatot érdemes használni ahhoz, hogy klassz, térbeli hatású, árnyékolt felhőcskék szülessenek. Kattints ide, és nézd meg, hogyan készült!




Végül pedig jöjjön egy kis dzsungel-hangulat, ami akár kislányok, akár kisfiúk szobájában is megállja a helyét, de akkor is jó választás, ha testvérek laknak egy szobában. Az "égbolthoz" válassz egy szép világoskéket, a zöldből pedig egyre sötétebb árnyalatokat fess fel. A szabálytalan minta kialakításához hullámosra tépett kartonpapírt használj. A lépésről-lépésre útmutatót itt találod!




Az EasyCare festék 48 gyönyörű árnyalatban kapható, és ahogy fent is említettem, a lakás bármely helyiségében jó szolgálatot tesz, hiszen moshatósága révén a foltokat könnyen eltávolíthatod róla. Sőt, a kiömlő folyadékot nem szívja be, hanem egyszerűen lepergeti azt. A festék színe pedig lemosás, dörzsölés után sem fakul ki, hanem ragyogó és élénk marad.

Más mosható festékekkel ellentétben ez a festék nem fényes felületű, hanem teljesen matt felületet alkot, amely sokkal jobb választás abban az esetben, ha egyenetlenek a falak, hiszen a matt felület kevésbé hozza ki a hibákat. Fontos a lég- és páraáteresztő képessége is, aminek köszönhetően konyhában és fürdőszobában is bátran alkalmazhatod!



Ha a színminták alapján nem tudnál dönteni, használd a Dulux Visualiser alkalmazást, amellyel élő képen keresztül könnyen átszínezheted a szoba falát a kívánt árnyalatra. Jelentem, én is kipróbáltam, elég vicces látvány volt a nappalink rózsaszínben! :)) Szóval, festésre fel, és ha nem szeretnél a foltok miatt sem aggódni, akkor válaszd a Dulux EasyCare-t!

Fotók: Dulux

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...