2016. december 29.

A nappalink új arca

A nappalinkról 2 évvel ezelőtt láthattatok először fotót, akkor még nagyon kezdetleges állapotban volt. Azóta már igazán belaktuk, és nemrégiben végre kattintottam is néhányat a weboldalamhoz, így itt az ideje, hogy egy kicsit részletesebben is meséljek róla. :)

A berendezés során a falszín és a padlóburkolat már adott volt, a berendezési tárgyak kiválasztása azonban már a mi feladatunk volt. Mivel a padló is barna színű, én pedig leginkább skandináv hatásra vágytam, ezért fehérekkel és szürkékkel egészítettem ki a meglévő elemeket. Így azt gondolom, hogy végül egy egészen otthonos skandináv hatást kaptunk, ami igazán kedvemre való lett.

A kanapé kiválasztásáról itt olvashattatok bővebben, így erről most nem is írnék részletesebben, a lényeg egy mondatban annyi, hogy a Kikában vásároltuk, és ahogy a fotókon is láthatjátok, egy sötétszürke színű, kárpitos Andante-darab, amit azóta is nagyon szeretünk.



Mivel a nappali egy légtérben van a konyhával és az étkezővel, így az étkezőasztalt is itt helyeztük el. Az Ikeás asztalt hamar kiválasztottuk, viszont a székekkel elég sokáig "gondban" voltam, itt olvashattatok is a dilemmáról.. :) Végül 4 db Eames-utánzat széket választottunk a Vákum Design-ból, és hogy egy kicsit puhábbak legyenek, szürke színű, kerek Ikeás párnákkal egészítettük ki őket.

A fotókon nem látszik, de aztán csak nem hagyott nyugodni a "különböző szék"-történet sem, így azóta van egy fehér Masters-utánzatunk is (székmániás vagyok, igen, nem tagadom..), amire a Vivre-n csaptam le, utolsó darab volt. Imádom annak a széknek is a formáját, és bár kettőre vágytam a két asztalfőre, azóta belenyugodtam, hogy nem férnének el, így végül maradt az egy darab az egyik asztalfőn. Lehet, hogy kissé furán mutat, de a hétköznapokban nem zavar. :)

A színben harmonizáló gömblámákat szintén a Vivre-n lőttem. Webáruházas vásárlásnál időnként tart tőle az ember, hogy vajon milyen lesz élőben a a tárgyak színe, de itt abszolút pozitívan csalódtam, hiszen még az elvárásaimat is felülmúlta, tökéletes lett.


Ami még figyelemre méltó lehet, az a kis Hay asztalka a kanapé mellett (még 2014 karácsonyán kaptam ajándékba, és azóta is imádom!), valamint a képtartó polc a kanapé felett. Erről is még tavalyelőtt írtam, hogy mennyire tetszik, nálunk idén valósult meg.. :)

Mivel nekem a kanapé méretéhez egy hosszabb képtartóra volt szükségem, két Ikeás darabból (egy hosszabb és egy rövidebb) illesztettük össze. Kicsit tartottam tőle, hogy nem lesz túl esztétikus az illesztés, de végül sikerült úgy felrakni, hogy szinte alig látszik.

A képkeretek szintén Ikeásak, amikbe a netről töltöttem le nekem tetsző képeket, valamint a feliratos képeket magam készítettem. A Playtype "R" betűs posztere nagyon régóta tetszik, végül azt is magam készítettem el, egy hasonló betűtípus felnagyításával. :)



A bejegyzés és a képek nem lehetnének teljesek a geometrikus vázagyűjteményem (egy része) nélkül, melyek azt hiszem, igazán dekoratívan mutatnak így együtt. :) A két fehér a Tiger-ből származik, míg a szürke egy House Doctor-darab, amit még tavaly Írországból hoztam.


Bízom benne, hogy elnyerte a tetszéseteket a nappalink, ha szeretnétek hasonlót, szívesen segítek, keressetek a linken található elérhetőségeken! :)


Fotók: saját

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...