2017. január 17.

Hello youtube! :)

Nos, mára egy igazán különleges bejegyzéssel készültem! :) Ahogy az év eleji bejegyzésben említettem, szeretném, ha személyesebb lenne a blog, ezért úgy döntöttem, az idei évtől videóim is lesznek, a profilomhoz híven lakberendezési ill. dekorációs témákban. Az első videóm már fel is került a youtube-ra, melyben egyik karácsonyi ajándékomat, a lightboxot, illetve annak működését mutatom be. Nézzétek meg a képre kattintva! :)




Ugyan a youtube-csatornám már egy ideje létezik, és találtok is egy előző videót, amelyben a vizsgafeladatomat mutattam be, azonban mivel az csak képekből állt, azt hiszem, nevezhetem ezt a mostanit az "igazi" első videónak.

Mivel nem vagyok túlzottan "szereplős" típus, ezért nem volt könnyű a kamera elé állnom ülnöm, de a végeredményt látva úgy gondolom, hogy első videónak egészen megteszi. A témaválasztás is ezért esett a lightboxra, úgy gondoltam, erről tudok így első körben a legkönnyedebben beszélni.




A későbbi videókra több terv is van már a fejemben, úgyhogy remélem, hogy szeretni fogjátok a csatornámat, ha így van, akkor iratkozzatok fel, hogy ne maradjatok le a következőről sem! ;)

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...